Już od Przyszłego Tygodnia Dostępne będą charms'owe kolczyki. Dostępne będą złote, srebrne i posrebrzane

środa, 12 grudnia 2012

I Licytacja

Hej Kochani, 
Co tam u Was w te zimowe dni .? Myślałyście może o jakiś nowych, fajnych ,a zwłaszcza tanich kolczyków ? Ja taż nie xd A trzeba zacząć :3 Dlatego zabrałam się za robienie kolczyków :) Oczywiście nie znajdziecie 2 takiej samej pary ,dlatego idealnie sprawdzą się przy outfit'cie . 
Gdybyś była zainteresowana kupnem w zamian możemy umieścić na blogu twoje zdjęcie ( w naszych kolczykach ) z adresem na twój blog ,co przyniesie Ci więcej odwiedzi. 
Kolczyki oddajemy do 3-dniowej licytacji ,abyście miały czas ,a kolczyki wysyłamy do 6 godz. po dokonaniu wpłaty. 
***
Wspomnienia na kształt jesiennych liści opadły z drzew ,a zima niesie tylko echo ich lotu ... ***
Naszło mnie na zimowe cytaty. Wszyscy już chyba zaopatrzeni w ciepłe skarpety, szaliki, czapki i oczywiście kubki na gorące kakałko, herbatę oraz kaffkę => 
NIEDŁUGO ŚWIĘTA !!
Może i jakieś świąteczne kolczyki się znajdą ...
Cena Początkowa: 2 zł. 
Czas Licytacji : 4 dni
Zapięcia do uszu są posrebrzane .

ZASADY :
Aby zalicytować wystarczy w komentarzu wpisać nr. kolczyka i proponowaną cenę. 
Wysyłamy kolczyki w ciągu 12 godz. 
Nie pokrywamy kosztów przesyłki ,a cena wynosi 4 zł. listem poleconym. 
Za zakupy powyżej 10zł. koszt wysyłki jest pokrywany przez Nas.
 Wszelkie pytania zadawajcie w komentarzach .

Panna Koralik & Company 

37 komentarzy:

  1. Ja na brak kolczykow nie narzekam, hihi : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie kolczyki są fajne, bo są tanie i ładne, ale niestety wywołują u mnie jakieś uczulenia... nie mogę nosić podróbek, ani nawet nic z metali szlachetnych.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa z tymi kolczykami ;) Mam nadzieję, że znajdziecie dużo klientów. Życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie się zaczyna, życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne kolczyki ;) też robię, ale teraz głównie dla siebie, dawniej sprzedawałam w szkole, ale teraz już nie ma popytu na hand made :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja mam strasznie dużo kolczyków w których nie chodzę bo sobie upodobałam jedne...^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w blogowaniu.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe, ja będę oglądać i podziwiać, bo nosić mogę tylko złoto :)
    Dziękuję za wizytę i zapraszam ponownie :) Także na urodowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, dziękuję za wizytę, również obserwuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia w kolczykowaniu :) Ja niestety mogę nosić tylko srebro i złoto...

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł. Kolczykowanie wymaga wiele cierpliwości ale efekty rekompensują wszystko. Kolczyki bardzo ładne. Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sliczne kolczyki :)
    ale ja mam juz sporo kolczykow, wiec narazie nie bede potrzebowac :)
    Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny, takze obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za odwiedziny, zapraszam ponownie i oczywiście także obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, no! Śliczne one są. *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za odwiedziny, będę obserwować

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł, a kolczyki wyglądają super! :)
    Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić do mojego rozdania blogowego, więcej info: http://sayonaramoose.blogspot.com/2012/12/rozdanie-rozdanie-rozdanie-rozdanie.html
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za kolczykami tego typu nie przepadam ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne kolczyki i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny pomysł...powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi tego typy kolczyki nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  22. PIEKNE, z przyjemnością obserwuje
    ♥ ✼ świąteczne pozdrowienia;*

    OdpowiedzUsuń
  23. kolczyki akurat nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne kolczyki, jednak ja ostatnio poszukuje wkrętek

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są, ale niestety nie mam przebitych uszu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę koniecznie pokazać je swojej koleżance, na pewno się skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog! ^^ Obserwujemy? ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. poczekam na rozwój bloga, może trafię jakąś perełkę dla siebie ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz i Zapraszamy Ponownie :3